Artikel Menarik

30 October 2013

Syasya : Macam Cantik Je! Macam Comel Je!

Video ini diambil daripada Youtube yang macam cantik je! macam comel je! oleh syasya dan daripada saya tonton bahawa awek ini awek Legoland. Kemungkinan bekerja di Legoland Johor Malaysia atau sebaliknya aku tidak pasti.

Apa motif buat video sebegini? Sahaja buat dan terupload ataupun sebaliknya untuk mengejar populariti dengan aksi yang agak macam ghairah untuk tayang mata yang macam cantik je! macam comel je!

Sampai fenomena ini berleluasa dan bermacam-macam parodi telah dikeluarkan oleh segelintir manusia. HAHA!

Aku tengok video ini memang tak boleh blah betul la! tetapi apa pun layan sahaja la. HAHA!

Dibawah ini ada "lirik". Lirik ke? Saja aku tulis balik apa benda yang dia kata tu. Geli juga kekadang pun ada. HAHA!


Hai... Syasya nak bagi tahu. Yang Syasya suka mata Syasya ini. Macam cantik je! Macam cantik je! Macam cantik je! Macam comel je! Hmmm! Suka dengan mata saya. Suka dengan mata Syasya. Macam cantik je! Macam cantik je! Hmmm! Hmmm! Macam cantik je! Macam cantik je! Macam comel je! Macam comel je! *DUCKFACE*

Amacam dengan video di atas tadi? Menarik bukan? Cantik sangat ke mata dia sampai hendak membuat aksi sebegitu dengan duckface dan tayang mata bagai.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

8 comments:

  1. Replies
    1. tampar je.. jangan biarkan.. nanti macam comel.. macam cantik je..

      Delete
  2. Replies
    1. haha.. macam sengal je.. macam sengal je.. :P

      Delete
  3. Replies
    1. bobo lain jantina daripada dia ni.. huhu

      Delete
  4. Replies
    1. nampak memang sawan.. mental itu tak pasti.. hehe

      Delete